loading...
اندیشه های دینی
سامان امیری بازدید : 68 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
  • موجب عافیت

 صلوات موجب عافیت و شفای امراض است چنان كه در جامع الاخبار از آن حضرت روایت كرده فرمود هركس بر من یكبار صلوات فرستد حق تعالی دری از عافیت را بر وی بگشاید (ودر جلد پنجم راهنمای بهشت چند حكایت در این باب نوشته شده است )

  •  چراغ قبر

صلوات سبب نورانیت قبر است در دعوات راوندی نوشته كه رصول خدا صلی الله علیه واله فرمود: بر من بسیار صلوات فرستید زیرا صلوات بر من نوراست در قبر ونور است در صراط ونور است در بهشت

  •  روا شدن ۱۰۰ حاجت

امام صادق علیه السلام فرمودند:هركس صد بار بگوید " یا رَبِّ صَلِّ علی مُحَمَّد وَالِ مُحَمَّد " صد حاجتش رواشود سی برای دنیا وبقیه برای آخرت واول صلوات ذكری یاد شود

  •  ازبین رفتن فقر

 باعث توانگریست آن حضرت فرمودند : بسیار یاد كردن خدا و بر من صلوات فرستادن موجب برطرف شدن فقر است .مردی خدمت آن حضرت از فقر شكوه كرد چون داخل خانه شوی سلام كن چه كسی باشد یا نباشد وبر من صلوات فرست وتوحید را بخوان آن مرد چنان كرد ودر اندك روزی توانگرشد چنان كه به همسایگان خود سود میرساند  (ج 5راه ص 316)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 65
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 783
  • بازدید کلی : 49,038