loading...
اندیشه های دینی
سامان امیری بازدید : 67 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سلامی دوباره با همه ی دوستان مهربانی که جز به خدا هدف دیگری ندارند.

امروز در گوشه ای خوابیده بودم . به این فکر می کردم کاش نرم افزاری بود تمامه گناه های ادم رو لیست می کرد..کاش..........

من خیلی گناه دارم خیلیی نفسام با گناه بالا پایین میره ... کاش میشود گذشتمون پاک میشد. کاش من مثله خیلی ها همیشه اماده مرگ باشم.چطوره پاک بشیم؟ ما که این همه گناه داریم من و خیلی ها .....
این پست را ایجاد کردم تنها با این هدف که گناهکاری دیگر رو زمین نمونه همه پاک بشیم همه........
چطور پاک بشیم؟

از همه بزرگوارانی که گناه کردند دوست دارند پاک بشند به من کمک کنم که به این پست کمال ببخشیم.خیلی ها گناهکار بودند و راهی برای پاکی پیدا کردند

من با تمامه وجود از همه خواهش می کنم که اگه راهی بلدید تو نظرات بگید تا من یک پست به اسم شما درست کنم و راهتون رو برای همه نشون بدم.تا همه راه خدا رو پیدا کنند.باز هم خواهش میکنم ... اگر حدیثی دارید .. اگه ایه ای دارید .. اگه چیزی از کسی شنیدید اگه .......

انشا الله خدا پاداشی بزرگ به شما بده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 65
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 767
  • بازدید کلی : 49,022